Ce a raspuns Adrian Nastase la intrebarile liberalilor

O scurta introducere...



"E prima data cand particip aici, intr-un loc nu unde a trait Alba ca Zapada, ci "cei 3 ursuleti". Si probabil aici se va construi o poveste care se va transforma in realitate"



"Guvernul Boc, un guvern de extrema stanga"



"Eu am fost considerat mereu in partid ca reprezint o aripa liberala". "Inainte sa descopar comunicarea online, din cauza unei mai slabe comunicari, mi-am creat o groaza de antipatii si in partid...". "In 2004, inaintea celui de-al doilea tur de scrutin, nu am vrut sa-i dau sefia Senatului lui Vadim, si PRM-ul a votat cu Basescu"




"Am un anumit respect pentru Stolojan. E un om onest. Cred insa ca a fost pus in zone unde nu era cel mai potrivit."



"Eu l-am invitat pe Traian Basescu sa locuiasca in Prezan"



In postarile urmatoare despre cota unica, clasa de mijloc sau despre relatia cu Casa Regala.

No comments:

Post a Comment

My Blog List